zappa...

Igår var det torsdag och "killkväll", men igår var faktiskt älsklingen hemma med mig... mysigt. Vi var å handlade, lagade lite mat och zappade mellan Sveriges Värsta Bilförare och Du är vad du äter. Jobbigt att dessa två superbra program skulle gå samtidigt, tycker jag. eller!?

Nu sitter jag å kollar på The Voice, pysslar lite med datorn och funderar på om jag ska gå å simma eller inte. Skulle vart bort till simmhallen vi sju i morse, men jag var så hungrig så jag var tvungen att äta frukost först. Men nu känner jag nästan för att strunta i att simma... tror nog jag gör det. Har ju trots allt tränat två ggr per dag än så länge denna veckan. Ska även gå bort till gymmet med C sen, så det borde nog räcka!?! = )

Skriver nog lite senare om vad som händer i kväll, om jag nu kommer ihåg det.. hahaha...





Imorgon blir det paaaarty!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0