gott gotti gott gott

Var på gymmet igår runt fyra-femtiden, jag gick på löpbandet i 1h och 20min... så himla segt. Tur de visade en repris på Top Model på tv:n annars hade jag aldrig pallat. När vi kom hem gjorde vi iordning maten. Ryggiff, morots- och squashstavar med bearnaisesås... ååh det var såååå jäkla gott!!! Kollade på Lets dance och bara tog det lugnt, var så rastlös hela dagen igår, usch. När klockan blev 23.30 åkte jag och C ner till stan för att hämta upp hans mamma och hennes man utanför mortens, för att sedan köra hem dem till bokenäs... var jättetrött när vi väl kom hemtill lägenheten igen.. ZzZzZz....

Idag gick vi upp lite efter sju och åt frukost. C skulle nämligen åka iväg med G å greja med hans hus... Nu sitter jag och grejar med datorn och kollar på tv. Väntar på att klockan ska bli elva då jag ska träna med EasyLine på gymmet. Efter det ska vi på kalas till Christophers lillebror och sen ikväll är det paarty som gäller!



Hoppas ni får en trevlig helg, det ska i allafall jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0