Fest i Fredags

Jag jobbade på Kappahl 9.15 - 17.15 i fredags. Efter detta åkte jag hem till mig, Emma kom dit ungefär samtidigt. Åkte ner till stan, Systemet och Willys för att köpa vin och annat snacks. jag och Emma satt hemma hos mig, drack en massa och käkade popcorn, choklad och sombreros. Mumma! När klockan blev tio (tror jag), åkte vi ner till stan och gick in på Mortens. Scotts (dansbandskampen) spelade på mittenvåningen så där var det huuuuur mycket folk som helst. Kollade in dem lite grann men var mest på övervåningen och skakade rumpor. = ) Jocke var också inne på Mortens, han bjöd mig och Emma på en drick och en cider var.... Tack Jocke!! : ) Vid halv två fick vi nog och begav oss till Pingvin för lite käk. Emma köpte en kyckling rulle som jag fick smaka på... Sen köpte vi en kebab med mos och Chickybits med pommesfrits.. hehe.. Åt nästan inget på de två sistnämda grejerna, så dem fick C äta till frukost på lördagen.. haha..
 

I trappuppgången i väntan på taxin ner till stan...


samma här...






En "skämtbild" måste man ju har med iaf.. : )


Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0