Min nya tandläkare!

Igår var vi å handlade lite god mat när Christopher kom hem ifrån jobbet... Han var och tränade en timme på gymmet och när han kom hem lagade vi maten... ryggbiff, morots- och squashstavar, potatismos och bearneisås... såååå gott! Har kommit på att vi ätit detta ganska ofta de senaste månaderna.. mmm... = ) C åkte ner till videomix och hyrde tre filmer medans jag stekte köttet och gjorde potatismos. Vi såg även en film igår, CENTER STAGE - Turn It Up (en "dansfilm" ), som var helt okej. De andra två var, MIRRORS (thriller) och PROM NIGHT (skräck), så dem ser vi nog i helgen antar jag. Det blev inte så jätte mycket mys igår då C skulle gå upp klockan fyra imorse och var tvungen att lägga sig ganska tidigt...


Min portion... mmm...



Filmerna vi hyrde igår...

Idag har jag varit hos tandläkaren, Mats, min nya! Jätte snäll och trevlig. Fick betala mycket mindre än vad det egentligen skulle kosta. = ) Trodde jag skulle ha minst tre-fyra hål men jag hade "bara" två pyttesmå hål som ska lagas den 26 februari. Han ska även fixa till mina tänder så att de ska se bättre ut, typ fylla ut hörn- och framtänder med nån slags plast... kommer nog bli nice. Har aldrig riktigt gillat mina tänder... Nu kollar jag lite på datorn, ska städa, diska och träna med Emma lite senare. sååå...


See you sooooooon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0