2 år i dag med min älskling!!!

I lördags:

Kusin Josefin kom och hämtade mig vid femtiden, vi åkte hem till hennes mamma (var ej hemma) och förfestade där... Vi gjorde oss iordning, drack lite vin och pratade om allt och inget. Mysigt! När klockan blev halvåtta gick vi ner till stan och träffade några kompisar, gick in på Harrys. Klockan åtta öppnade de övervåningen där vi fick äta och dricka hur mycket vi ville, gratis. Gött! Pastasallader, potatissallad, kött och bröd, vin, öl och cider. Så det blev ett antal cider var för vår del. Vi hade verkligen jätteroligt inne på Harrys, skrattade och dansade med anders, jocke, janne och en massa annat kul folk. Lite senare kom Frida ner till stan och vi begav oss in på Mortens istället. Var trevligt där också, vi var mest på övervåningen och shakade ass... Blev en lyckad kväll helt enkelt!

I söndags däremot var det inte så roligt när jag vaknade vid sju... hade knappt sovit tre timmar, bara kliat mig överallt. Så på morgonen hade jag fått jättemycket eksem, jävla alkohol. Får nog inse att jag inte "tål" detta.. =(  wellwell.. gick iaf upp kvartöver sju och åt frukost med C innan han åkte till G`s hus för att riva ner det. Jag kollade på två tecknade filmer och sov en liten stund innan C kom hem igen.. Vi åkte och handlade, lagade mat och kollade på tv på kvällen.

I går jobbade jag på KappAhl mellan tio och fyra, väääldigt lugn dag får jag säga, inte mycket kunder där inte. Kom hem precis samtidigt som älsklingen. Vi käkade lite tacos sedan drog vi till gymmet för att träna armarna. Efter träningen blev det en jättegod drink, med keso, sojayoghurt, proteinpulver, banan, papaya, hallon, kiwi och två råa äggvitor.. mmm... = ) Det blev dock väldigt mycket av den.. så jag sparade lite till idag. Kollade på CSI och RAW...

Idag skulle jag simmat vid sju, men jag varken orkade eller kände för det pga mina eksem... Sitter nu vid datorn och väntar på att tvätten ska bli klar... Ska antagligen bort till gymmet och träna lite senare. Även diska och plocka iordning här hemma lite... Som sagt så är det min och Christophers 2-års dag idag! Så det blir någon god mat ikväll och kanske en film och massor av mys.... = )



Pussar till min älskade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0