lax och tighta byxor

Det har varit en ganska jobbig helg... fast lite mysig har den faktiskt också varit. Har ju som sagt en jäkla massa eksem och det blir bara värre och värre.. Har snart inte tränat alls på en vecka! Så nu måste jag äta supernyttigt för att kompensera detta. Å när jag mår såhär så käner jag bara för att vräka i mig godis och en massa andra onyttigheter= / 

Anyway.. I fredags jobbade inte Christopher så vi fick en sovmorgon ihop, vilket inte händer så jätteofta, mysigt! C gick till gymmet nån timma efter det att vi ätit frukost, sen åkte han hem till sin pappa för att greja med bilen och moppen. Så jag fick vara ensam ännu en dag... När klockan blev fem ringde jag mamma och frågade om hon kunde komma och hämta mig, och det gjorde hon såklart! Var hemma hos mamma, pappa och Malin, åt räkor och kollade på Lets Dance. Var ju även hemma hos dem i tordags, som vanligt. Men mamma fick jobba över då så hon kom precis när jag skulle åka hem, så det var gott att träffa henne på fredagen istället! C hämtade mig runt tio-elvatiden, åkte hem och började kolla på "Benjamin Button". Såg typ tio minuter innan C somnade så då gick vi å la oss...

På lördagen gick vi upp, åt frukost och kollade klart på filmen från igår, den var väldigt bra! C gick bort till gymmet och tränade sen åkte han till lane för fortsatt jobb med moppen. Under tiden han var på gymmet kom Emma hem till mig... Vi kollade på tv, pratade, flamsade, lagade tacos och bara tog det lugnt. På kvällen kom C hem igen..Jag, Emma och Christopher gjorde iordning morotsstavar med dipp och kollade på melodifestivalen. Stoffen gick och la sig ganska tidigt medans jag och Emma kollade på en film och käkade popcorn, sååååå gott! Jag bara älskar popcorn! hehe...

I går, söndag, gick jag och Christopher till affären vid halv tio och handlade. Han hade ingen fil kvar, därav det tidiga besöket på kvantum... Vi åt frukost och kollade sedan på Bedtime Stories med Adam Sandler, den var också riktigt bra. När denna var slut begav vi oss till Lime, en affär där de b.la. säljer billiga träningskläder. C köpte en "cykeltröja" med fickor bak på ryggen och jag köpte ett par träningsbyxor "a la friidrottsstuk" med rosa sömmar... skit snygga! Vi lagade lax igår, var jättelängesedan vi åt det.. å det var ju såååå himla gott!!! Tog det lugnt resten av kvällen, kollade på tv och drack smoothies.. mmm...

Idag var eksemen värre än värst.. såå jobbigt! Hoppas verkligen att det lägger sig snart så jag kan träna och hitta på lite saker. Håller på att tvätta idag..kuuuul...Not. Har även käkat lax som blev kvar sen igår. Gott! Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv fem, då C kommer hem från jobbet.

Den supergoda laxen med havssalt och citronpeppar,
1 morot i stavar, sparris och gräddfil med sweet chilisås.




Mina nya träningsbyxor, ni kanske t.o.m får se dem på någon gång.. ; )






See you later aligator...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0