promenader...

Igår gick jag och C en promenad i de fina vädret, men vi hann inte mer än att gå en kvart innan de ringde från KappAhl och frågade om jag kunde jobba. Så det var bara att gå första bästa vägen hem igen... jag jobbade två - sju och det var ganska kul igår... Christopher kom och hämtade mig efter jobbet, vi åkte och handlade och lagade mat. Det blev färsk bandspagetti, bacon, vitlök, lök, purjolök, matlagningsgrädde, lite gräddfil, lite ost, lite senap, salt, peppar, timjan och lite sweet chilisås... sååå gott det blev säger jag bara!!! Vi såg även en film som heter Step brothers, svinrolig film!


Kanske inte ser så gott ut på blden menmen... : )



Imorse gick jag upp vid halv åtta och tog mig en promenad på en timme, strandpromenaden... ganska kallt kan jag säga.. Jobbade mellan 11 och tre idag, Emma T kom till Torp och hämtade mig när jag slutade.


Såhär såg jag ut vid åtta imorse på min promenad... gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0