myspys och party...

I fredags var jag på gymmet med C, tränade med EasyLine och solade solarium... När jag kom hem gjorde jag iordning mig och gick bort till Emma. vi åkte iväg och handlade räkor och en massa annat gott. Vi hade det jättemysigt och maten var såååå god! Jag bara älskar räkor!







Precis när vi ätit klart kom Linda hem till Emma, vi käkade sombreros och efter eight, tjötade och dansade till galet bra musik. När klockan var runt elva åkte vi ner till stan och drog in på Mortens. Var väldigt mycket folk, mestadels äldre dock... men när klockan blev lite mer öppnade de övervåningen och det strömmade in folk i vår ålder. Vi var ju nyktra alla tre men i hade det ändå hur roligt som helst!!! Dansade och skrattade hela tiden!!!


Top Model material.... right!?? ; )




creme d` la creme... (eller hur faan man nu skriver det...)

Kommentarer
Postat av: Emma

Myspys;)

2009-02-03 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0