kortison och träning

I tisdags var eksemen förjävliga, så jag var tvungen att boka en tid på vårdcentralen, där jag fick utskrivet kortisonkrämer och framförallt betapred (invärtes kortison)... så nu har i allfall det värsta lagt sig... C blev sjuk i tisdags så jag åkte ut till Najad och hämtade hem honom. Sedan i tisdags har vi bara tagit det lugnt, kollat på film och så... Igår kunde vi inte somna så vi gick upp vid tolv och satte på Australia, C somnade efter en liten stund men jag såg faktiskt hela filmen, så jag somnade inte förräns tre inatt... Är liiite trött idag kan jag säga.

Idag har jag varit på gymmet och tränat med EasyLine en timme! Har inte tränat något alls på nästan två veckor.. det  var såååå skönt att få röra på sig. Har nog aldrig sprungit så snabbt uppochner på de där jäkla stepplattorna som jag gjorde idag. haha...

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... får se vad som händer och fötter.. : )




puss a la puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0