Ett litet rött paket.... på Alla Hjärtans Dag...

Ett litet rött paket.... dock inte med vita snören... fick jag på lördagsmorgonen... den såkallade mensen... Usch! Inte roligt, inte roligt...

menmen.. I lördags vaknade jag och C i ganska lagom tid, inte för tidigt och inte för sent. Gick upp och åt frukost sen åkte C iväg med en kompis för att träna på SportLife.. Under tiden kom Emma hem till mig och pratade om allt som hänt kvällen innan..

När C kom hem igen hade han köpt en bukett med vita och röda blommor.. gulligt! Vi gjorde inte så mycket på lördagen, tog det lugnt framför tv:n i några timmar.. åkte senare hem till Christopher familj i Lane och drack kaffe/te och bara hälsade på en sväng. Efter detta åkte vi förbi min familj där vi pratade lite med mamma, pappa, Malin och Johan, fick lite godis, fick även en allahjärtansdag-present av mamma och pappa.. en bok med nyttiga recept i.. Jättekäckt! Jag och Christopher åkte efter en liten stund på äsperöd hem till våran lilla lägenhet igen... käkade räkor, baguette, aioli och kollade på film. Mirrors. Det stod på hammakvälls hemsida att det skulle vara en thriller men det var en skräckthriller så den var lite grisig emmellanåt, men då blundade jag.. hehe... annars var den väldigt bra.

I söndags skulle vi vart till gymmet vid två, men jag orkade inte.. så C gick bort själv. Jag kollade lite på datorn under tiden. När han kom hem åt vi morots-, squashstavar och lök i ugnen med kyckling, gott. Kollade på den sista filmen vi hyrde förra veckan, Prom night, som även den var väldigt bra. Vid halv sju gick vi bort till affären för att köpa bingolotter, men de hade inga... = ( tänkte ju vinna en mssa pengar ju.. Köpte iallafall lite godis..mmm.. hehe.. en jävla gottegris är vad jag är.. men som sagt så ska jag försöka sluta...nån gång... = )



Pussar till alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0