jävla eksem...

Nu är jag så jäkla trött på den här skiten... har så mycket eksem och kan typ inte göra någonting... Har tex inte simmat på två veckor om inte mer, skulle tränat BodyCombat med Emma ikväll men det går inte... Är så trött på att bara ligga hemma och inte göra någonting.. Det är nästan så att jag vill bli sjuk, typ få feber eller nått.. Hade kännts mer okej att bara ligga hemma och kolla på tv:n hela dagarna då. Jag vill bara hitta på något, gå ut, åka å handla, träna, vad som hellst... Men jag få väl fortsätta kolla på alla dåliga program som går på tv:n under dagarna, ligga i soffan, iklädd Christophers morgonrock och bara tycka synd om mig själv antar jag... suck.

C kommer i allafall hem om en timme ungefär, skönt att slippa vara ensam mer... men nu ska jag gå ut till köket och kolla om min mat i ugnen är färdig... börjar bli ganska hungrig...




Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker synd om dej!! Pusss

2009-02-18 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0