Det var ju ett tag sedan...

Nu har det gått ett par dagar sedan jag sist skrev i bloggen.. dåligt dåligt..



I lördags var jag och Christopher i allafall hemma hos Susanna och firade Johans födelsedag! Jag jobbade tolv till fyra så vi kom väl hem till Susanna vid sjutiden... Gjorde oss iordning och åkte förbi affären och köpte en trisslott och lite choklad till födelsedagsbarnet innan vi åkte dit. Det var jätte trevligt och mysigt med tacosallad, tårta, snacks, bra musik och mycket pratande. Skulle egentligen gått med dem ut senare på kvällen men jag och C åkte hem å gick å la oss istället..

I söndags jobbade jag också mellan 12 - 16, C kom å hämtade mig på jobbet å så handlade vi lite på Maxi. Kollade på tv och tog det allmänt lugnt.

I måndags och igår har jag inte gjort så jättemycket.. simmat, tränat med Easy line och kollat på tv typ... tråkigt, ja vet! Har faktiskt vägt mig på gymmet också... Ville egentligen inte göra detta då jag vet hur onyttigt jag har ätit den senaste månaden. Men B på gymmet tyckte jag skulle göra det innan jag kommit igång med EasyLine på allvar, för att se resultaten som kommer bli av just EasyLine. Så jag gick upp tidigt igår, tog på mig kläder och traskade bort till gymmet för en vägning... och fy... Jag hade gått upp tre kilo... inte så roligt direkt. Tror dock mycket att det beror på att jag ätit massor av godis i helgen. så jag har nog gått ner dessa tre kilo i slutet av veckan igen.. *hoppas hoppas* Anyway...

Idag har jag varit och simmat, plockat iordning lite hemma och nu väntar jag bara på att klockan ska bli fem så jag och Emma kan åka till hennes gym och boxas.... = ) Ska bli sååååå roligt!!! Emma följer nog med mig hem efter träningen och kollar på Top Model...


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0