Början av veckan..

Igår blev det S-core och Body Combat på Emmas gym... S-coren var jättemesig jämfört med den vi har på motionshuset... var ju knappt jobbigt alls. hmm... men Body Combaten, fy va bra träning!!! Jobbit som in i h*vete.. Får nog försöka gå på ett sådant pass på Motionshuset och se om det är ungefär samma grej.. dock inte så roligt att gå själv.. men om man vill bli fin så får man lida pin, som min älskade mormor alltid sa!! : )

Idag var jag och Emma på gymmet vid elva tiden, gick på löpbandet en halvtimme och tränade armarna och magen lite.. har annars inte gjort så mycket idag.... som vanligt. Diskat, lagat mat och bara tagit det lugnt. Jag och C var å lämnade tillbaka filmerna vi hyrde förra veckan, fy fan va kallt det är ute nu.. mina tår blev nästan blå på den korta biten bort till hemmakväll och tillbaka hem.. Nu kom iaf C hem ifrån gymmet, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir väl tv:n ikväll med... pust..




Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0