BodyCombat eller dubbel arbetsdag!?

Emma kom hem till mig runt tre igår, tror jag det var. Åkte till affären och handlade lite food, som vi sedan slängde ihop när vi kom hem till mig igen. Det blev typ taco/wraps med kyckling i sweet chilisås, avokado blandat med gräddfil och salt, banan, äpple, ananas, sallad, gurka, majs, nötter, russin (you name it), allt blandat i ett tacobröd. Mums! När klockan blev lite i 6 åkte vi till SportLife för att träna BodyCombat. Såååå jävla roligt var det, å jobbigt! = ) Riktigt bra träning faktiskt och då framförallt för konditionen! och det vet vi ju alla att det kan behövas.. hehe...

Efter träningen åkte vi två hem till mig, tog en proteindrink och kollade på TopModel och Efterlyst.

Christopher jobbade över igår och kan ni gissa när han kom hem!? Klockan 2 på natten!!!!!!! Fattar verkligen inte hur han orkar... det blev typ 19 timmar på jobbet för hans del.. usch! Han var dock inte tvungen att gå upp halv fem i dag, tack och lov. Så en liten "sovmorgon" till åtta fick han iaf...

Nu sitter jag och skriver lite i min blogg, som iof är ganska uppenbart..haha.. Ska snart käka något litet och bege mig bort till gymmet vid halv tolv. EasyLine.


Ikväll eller i eftermiddag blir det hem till la familia som gäller. Kanske en dansuppvisning med kusin Sanne också...



Puss Pussipuss Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker nod Body combat är bättre än dubbel arbetsdag;)

2009-02-12 @ 20:43:33
Postat av: Emma

Jag tycker nog Body combat är bättre än dubbel arbetsdag;)

2009-02-12 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0