Jag är såååå dålig....

på att uppdatera min blogg med inlägg, skäms på mig..

Sen senast har jag haft en "ledig" vecka med mina älsklingar ute på landet i Fjällbacka, Lovely! Solat, badat, simmat, gått långa mysiga promenader m.m.

I fredags hade vi kräftskiva ute på landet med våra underbara vänner!!! : ) Käkade jättegoda räkor och kräftor, baguetter, ägg, aioli, chips, godis och massa annat gott, pratade om allt och inget, drack en massa gott, killarna badade i poolen och vi skrattade en hel del... Det var verkligen jättetrevligt!

C började ju jobba i måndags, så nu blir det tillbaka till den trista vardagen igen, nädå, allt beror på vad man gör det till! *Här ska det tänkas positivt, Sofie*

Imåndags började jag iaf Mitt Nya Liv för hundratusende gången.. hehe.. nä men seriöst, Nu ska jag ta tag i mitt liv på allvar, så i måndags köpte jag och Emma 6-månaders kort på badhuset!!!

Så här har min vecka sett ut hittills, ut träningssynpunkt :

Måndag = 1 timmes promenad + 1 timmes simmning med Emma.

Tisdag = Jobbade på KappAhl hela dagen så det blev ingen träning för min del.. men Emma var å simmade! You go girl! ; )

Onsdag =
Simmat 1 timme med Emma.




Nä, nu ska jag ringa min kusin Josefin å så ska vi dra ut till Tjörn och hälsa på Moster/Faster och våra kusiner L och A.



See ya later...
Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0