Inventering och födelsedagskalas.

Vad har hänt i helgen nu då!?




I fredags gick jag och Emma en långpromenad sedan köpte vi varsin pita nere på stan. Köpte en pita med tonfisk, parmesanost, cesardressing m.m. Den var faktiskt väldigt god, men inte lika god som den med kyckling... C kom hem från jobbet vid halv två, efter han tränat på gymmet åkte vi upp till lane. Vi var där hela kvällen, käkade tacos som jag, Linn och C gjorde iordning. Gott!


I lördags åkte jag och Christopher en sväng till Torp, jag skulle lämna tillbaka några kläder och även köpa vin till Fridas och Josefins "kalas". När klockan var runt 17.30 kom mamma och hämtade mig å körde hem mig till Frida. C festade med killarna, som vi skulle möta upp senare på kvällen. Hemma hos frida hade vi jätte roligt... åt en jättegod smörgåstårta som J och F hade gjort själva. Även en prinsesstårt gjord av dessa två... Käkade godis, chips, sjöng singstar, satt å tjötade, drack vin, bål, cider, öl m.m. och hade det jävligt mysigt! När klockan blev halv ett drog vi ner till stan och träffade killarna... Blev lite bråk på kungsgatan.. så några par drog hem... Jag, Christopher, Josse, Niklas, Frida och Tobbe drog in på Harrys runt ett. Dansade en del med J och F på övervåningen.. Jag och C dansade en liten stund också.. Heting! När krogen stängde begav vi oss till Torino där vi käkade pizza. Sen skulle vi hem och jag ville verkligen åka taxi... hade såååååå ont i fötterna. Men det blev en promenad hem, tog vääääldigt lång tid att gå den korta biten hem kan jag säga.. haha.. C fick bära mig en bit, fick även gå barfota lite.. ajajaj...

På söndagen
tog vi det väldigt lugnt tills vi åkte upp till pappas jobb där vi hjälpte honom att byta däck på bilarna. Kände mig väldigt duktig för nu vet jag hur man gör. Sååå får jag punktering så.... ringer jag bara Christopher.. HaHa! När vi var klara med däcken åkte vi en sväng till lane och umgicks med C´s familj.

Igår, måndag började vi med inventeringen på jobbet, på lagret. Jag, Linda, Sandra och Malin inventerade mellan 8 - 17. Blev ju ganska trött i huvudet efter denna dagen.. På kvällen satt jag och Christopher i soffan och myste framför CSI och Ballar av stål.

Idag är det inventering på Kappahl mellan 10 - 23 typ.. fatta att jag kommer vara helt slut när jag kommer hem runt halv tolv inatt...





Love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0