Storstädning.

tja.


I måndags åkte jag faktiskt hem till svärfar och umgicks med honom hela dagen... Var ut och gick en långpromenad. När C slutade jobbet kom han också upp till lane och vi var där resten av kvällen.

I tisdags tränade jag med Easy Line på morgonen. sen umgicks jag med Emma hela dagen... När C hade tränat klart på gymmet åkte jag, Emma och Christopher å handlade sedan köpte vi pizza.. min pizza var dock inte så god. Så jag ångrade att jag köpte den, som vanligt... haha..  

Igår åkte jag och Emma iväg till våra respektive gym, solade och tränade i ungefär en timme. Sen gick vi en promenad på 1 ½ timme runt strandpromenaden. Såååå jäkla fint väder var det igår. Lovely! När vi kom hem från promenaden åkte vi ner till stan och köpte varsin pita. Gott. Efter maten började vi att storstäda hemma hos mig... plockade iordning, diskade, dammade, dammsög och svabbade golven.. Jag tvättade även igår... *stolt* Det blev så himla rent och snyggt.. Härligt! Kollade på Efterlyst på kvällen sen blev det lite mys med stoffen...


Idag ska jag gå en promenad med Emma vid halv nio sen ska jag jobba 12 - 17. Klockan fem kommer mamma ut till torp då alla affärer har speciella erbjudanden mellan 18 och 21 ikväll. Hoppas man hittar något käckt ikväll då.




Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0