Shopping!

Promenaden med Emma T gick bra igår, en del blåsor under fötterna har det dock blivit. Usch! Jobbade ju även på kappahl igår, till fem.. Vi hade sååå goda kolor att bjuda på igår, dom gick verkligen inte att motstå.. : ) hehe... min mamma kom ut till torp då jag slutade och det blev en del handlat faktiskt. Vet inte om jag ska behålla allt bara... Skinjacka, en svart kavaj, svart linne, vita shorts, jeans shorts, blå/vit randig tröja, strumpbyxor, en "säng"... varför!??? mer info om det om några veckor... ; )

När vi kom hem igen till mamma, kollade vi på medium, käkade grillad kyckling, drack te och åt glass. Mums! Har fått en ny favvoglass tror jag... Ben&Jerry´s New York Super Fudge Chunk (chokladglass med vita- och mörkachokladbitar, pecanötter, valnötter och chokladöverdragna mandlar... sååååå god!!!





Love you Christopher!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0