Efterlyst skoskav...??

Igår var jag helt död, efter den stooora inventeringen på tisdagen.. pust. Kom hem vid halv elva ungefär och somnade nästan på en gång. Fastän jag var trött och seg igår fick jag ändå gjort en väldans massa saker. Jag var på gymmet å solade, umgicks med Emma T nåra timmar, diskade, plockade undan lite, tvättade tre tvättar. Jag gick också en promenade på 35 min till äsperöd, slängde i två tvättar för mamma å sen gick jag den 35 minuter långa promenaden hem igen, alltså 1 timme och en kvarts motion igår. Gott! Innan C kom hem ifrån jobbet lagade jag mat till oss, gjorde en fruktsmoothie till mig och en omelett med ost och lök till Christopher. Första gången jag gjorde omelett, super god blev den! När C kommit hem ifrån gymmet åkte vi upp till lane och kollade på Efterlyst och satt å tjötade med familjen Carlsson, tills vi begav oss hemmåt igen vid tio tiden.

Idag har jag inte kunnat sova nånting nästan... vaknade vid tre tiden inatt och har varit vaken sedan dess. Åhh.. Åt iaf "frukost" med C innan han åkte till jobbet lite efter fem imorse. Kollade datorn i nån timme och gick sedan till gymmet för att träna magen i en halvtimma. Gick hem å lämnade skor och vattenflaskan och tog mig en promenad på 40 minuter på strandpromenaden. Hade på mig mina MBT-skor.. men faan vad skoskav jag får på hälarna av dem.. måste vara för små...
 Inte okej!

Anyway.... har precis duschat och ska göra mig iordning nu för jag ska åka till jobbet vid tio tiden, då jag jobbar 11-16.15 idag. sean blir det hem till la familia för en mysdag! : )




Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0