Att jag aldrig....

lär mig att skriva i bloggen lite oftare.. nu var det mer än en vecka sen jag skrev... igen.. Förlåt!

Har iof inte gjort så jätte mycket den senaste veckan, Christopher har varit sjuk hela veckan så vi har bara legat hemma å kollat på tv hela dagarna. I onsdags kom mamma och pappa å hämtade mig vid halvsju tiden på kvällen, vi åkte till stadium på torp för att köpa skor. De hade ta 3 betala för 2, så det blev ett par gratis walkingskor för min del, tack mamma och pappa! Var även hemma hos mamma och pappa i torsdags, myste med glass och te framför Medium. Gott att komma hemmifrån lite då jag nästan bara legat hemma i soffan i en hel vecka... rastlös eller vad.. Igår jobbade jag på KappAhl 10-18.. var ju ett tag sedan jag jobbade nu, så det var trevligt. Jag ska även jobba på måndag och tisdag nästa vecka. Gött!

Nu är jag iaf frisk, eller någorlunda frisk... hostar ju fortfarande en del, men det får väl gå. Christopher åkte precis iväg till torp för att köpa lite "hundsaker" på Djurmagasinet, de har 20% på allt i butiken idag, så då får man ju passa på!  : ) Jag sitter hemma och busar lite med lexus, han börjar bli så stor, min lilla going. Han har gått upp mer än ett kilo på en vecka! Väntar även på att klockan ska bli halv ett då jag och Emma ska gå en promenad. Längtar efter att få börja träna "på riktigt" igen, måste ju komma i form till sommaren!!! ; ) Ikväll blir det iaf utgång me Emma T, ska bli sååååå roligt att dansa och träffa lite folk nu när man bara suttit inne å degat i mer än en vecka. Lovely!




Ha en supertrevlig helg, gott folk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0