Sunningen.

Igår tränade jag och Christopher rygg på gymmet sen solade vi solarium. När vi kom hem igen så gjorde jag mig iordning sen kom Janne, Olle, Danne och Marielle (tror hon hette så) och hämtade mig å så åkte vi till sunningen och hem till Jocke. Så himla fint hus! Senare på kvällen kom även Emma och Karl dit. Killarna satt å drack whiskey, rom och sånt äckligt medans jag och M drack ramlösa och åt popcorn å vindruvor. Gott! Det var väldigt trevligt, vi satt och pratade om allt möjligt. Jag och M pratade mycket om Uddevallas Lucia då hon hade kommit med för att en tjej hoppat av. Surt, jag kom ju inte med i tåget överhuvudtaget... Jag borde ha kommit med, tycker jag!! Christopher kom och hämtade mig hos Jocke runt halv elva. Blev en ganska lyckad kväll får jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0