seeeg onsdag.

Idag har det verkligen varit en trist dag... Imorse var jag och simmade en timma, var trött efter typ tio minuter men jag kämpade på ändå! Gick till gymmet vid fyratiden, sprang på löpbandet lite sen var jag på ett corepass och tränade benen. Mer än detta har alltså inte hänt idag... Jag har i princip bara legat i soffan och kollat på tv hela dagen. Hur tråkigt som helst.

Nu är i allafall Christopher hemma så det är gott. Har inte umgåtts så mycket i veckan så jag hoppas vi lägger oss ganska tidigt så vi kan mysa lite. = ) Han måste nämligen lägga sig tidigt på veckodagarna eftersom han går upp vid halv fem varje morgon.... usch.. fattar inte hur han pallar. menmen... Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, har ju som sagt inte hänt så mycket idag. sååå....


Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0