oj oj oj

Gu va jag är trött... nu har jag jobbat nio timmar, två dagar i rad och ska även jobba imorgon. När jag gjort det så har jag jobbat sex dagar i rad, sååå goa pengar!! Det enda negativa är att jag inte hunnit träna nått alls. menmen... Igår var jag på lagret hela dan och hängde upp å larmade kläder. Idag har jag stått i kassan hela dagen, vet inte vilket som är bäst... Det är goast att va på lagret, då det är mer slappt men å andra sidan går tiden snabbare när man står i kassan. hmn... Imorgon ska jag jobba mellan åtta och två, så då ska jag banne mig simma efteråt, så det så! Men nu ska jag snart kolla på efterlyst och ligga å mysa med min sötis!


See U Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0