Kladdkaka.

Idag har jag jobbat 11-16 på KappAhl, ganska okej dag faktiskt, lite seg kanske. Jag jobbade med Ferenc, Linda, Anki och Pia, fick knappt stå i kassan något alls idag, helt otroligt. När C kom å hämtade mig så åkte vi till gymmet där vi tränade core och ben. Jag gick hem innan C och G så jag sprang bort till affären och köpte, rårössocker, smör och aprikosmarmelad!?? Tänkte överraska Christopher lite, så jag bakade scones och kladdkaka... Gulligt va!?!

Nu sitter vi i soffan med uppknäppta byxor och mätta magar, kollar på Erik och Mackan... åhh det är så jääääääävla roligt!!! så...nu åter till tv:n och min älsklings famn...


Hugs and Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0