Det var igår det hände!

Glömde änna bort att skriva något igår, så jag får skriva något om igår fast idag. = ) Började dagen med att gå till badhuset och simma, när jag kom hem så åt jag min dagliga frukost bestående av: 1 banan, 1 äpple, russin, linfrön, psylliumfrön och sojayoghurt. Smaskigt!

Efter detta åkte jag hem till mamma och Malin, satt och tjötade lite sen drog jag och Malin ner till stan och köpte julklappar till kusinerna. Gott att ha detta gjort så man slipper tänka på det i december. När vi kom hem igen så fikade mamma och Malin med mackor, jag åt grönsakssoppa. Sen la vi oss i mammas och pappas säng och lyssnade på ljudband... Mysigt! Jag var ganska trött så jag slumrade till en liten stund. När vi gick upp poppade vi popcorn, såg på Du är vad du äter och Medium. Sen åkte jag hem till min älskling...


Skriver om denna dag lite senare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0