Hell Yeah!

Idag har jag varit på gymmet, promenerat en timma på bandet och sooolat solarium. Mamma kom och hämtade upp mig och så åkte vi hem till äsperöd och fikade. Jag åt frukt och de andra åt mackor... Jag smakade väl kanske liiite på nån smörgås... hehe.. (ska inte äta bröd egentligen). ooops...

Jag, syster Malin och hennes Johan spelade spel sen åkte vi ner till Sinclair och kollade på kusin Sanne där hon hade dansuppvisning. Hur jävla bra och roligt som helst!!!! Sanne var "utklädd" till en gammal kärring och tro mig.... hon var riktigt ful!!
; )

Just nu väntar jag på att Christopher ska komma hem från vart han nu är någonstans, får ej tag på honom. Tror dock att han är på gymmet me Georg. Ska se på Äntligen Hemma nu och sedan blir det Desperate Housewifes.


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0