tredje advent.

Denna helg har det blivit mycket onyttigheter å det var inget undantag idag... när jag kom hem ifrån jobbet gick jag, C och G till gymmet, var på ett corepass och tränade armarna. Sen handlade jag och Christopher på kvantum efter träningen...

När vi kom hem lagade jag mat, det blev en pastarätt innehållande:

* färsk bandspagetti
* lite gräddfil
* lite matlagningsgrädde
* vitlök
* purjolök
* bacon
* squash
* cashewnötter
* ost

Det blev väldigt gott om jag får säga det själv! Efter maten blev det lite glass, verkligen jättegod glass.. mmm... Nu kollar vi på Sanningens Ögonblick, sicka jävla puckon asså... Dom gör ju bara bort sig... Jag skulle aaaaldrig ställt upp i ett sådant program! 




Men nu ska jag fortsätta se på detta förnedringsprogram å skratta lite till...

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0