tre dagar kvar...

Nu är det bara tre dagar kvar till julafton, Jippi! jag älskar julen, det är bara sååå himla mysigt!!

Idag gick jag och Christopher upp ganska tidigt (jämfört med vad vi brukar göra), klockan tio. Vi åt frukost och kollade på filmen jag och Emma hyrde igår, en rysare med Jessica Alba. Den var faktiskt väldigt bra... Klockan tolv körde C ner mig till simmhallen, han skulle till stan å kika lite, på en julklapp till mig tror jag.. hihi.. Jag simmade i en timma sen gick jag hem, käkade rotfruktssoppa med köttfärs (äter typ det varje dag, börjar änna tröttna nu) och sen bar det av till gymmet. Jag tränade ben och mage, känner änna att magen börjat bli mycket fastare, gött! När vi kom hem igen så städade vi, diskade, dammsög och plockade bort allt skit (kläder, lådor, skor m.m.) Senare åkte till kvantum å handlade en massa mat, jag gjorde iordning nått att äta och nu sitter vi i soffan och kollar på tv. Väntar på att alla "våra" söndags program ska börja. Imorgon ska jag jobba nåra timmar på KappAhl så det får nog inte bli så jätte sent idag inte...


Krameli kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0