tjejkväll.

Gu va jobbiga å seeega kunder det har varit på jobbet idag... När klockan var fem kom i allafall Emma och Linda till Torp å så gick vi till Maxi å köpte mat och snacks till imorgon. Vi köpte lösgodis för 102.26 kronor och det mesta har vi faktiskt ätit upp idag..hahaha.. Kommer nog inte få på mig min klänning imorgon.. pust.

Det var nog värsta olyckan i tunnlarna vid torp (i riktning mot stan) för det blev helt stopp i båda filerna i första tunneln, fick stå och vänta hur länge som helst, sen vände alla bilarna (inklusive oss) och körde i fel riktning tills vi kom till rondellen och kunde åka över kurveröd. Kaos. Hoppas det inte var något jätte allvarligt...

Jag och Linda har nyss färgat Emmas hår blondt... och just nu håller vi på att göra ansiktsmasker... hihi...




Linda, Emma, Sofie.. Snyggingarna själva.. hehe..


Jupp, det där är jag! : ) ser dock ut som en solbränd gris..




Nä, nu ska vi nog gå å lägga oss för imorgon är det nyårsafton och det lär bli en låååång dag...

Puss och Hej Leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0