syndaren sofie.

Skulle ju åkt med Christopher till gymmet i söndags, men.... Jag stannade kvar hemma hos mamma o pappa å käkade... PIZZA... Sofie.... inte bra inte bra. men gott, det var det!! : )

I måndags jobbade jag 10-16 sen fick jag tränat core (nytt pass) på gymmet då jag syndade så dagen innan. hehe...

Igår var jag på torp å kollade lite juklappar, sen jobbade jag 17.45 - 20.15, två och en halv timma, nödvändigt. Nä, men de ordinare på kappAhl var på julbord så vi "extrajobbare" fick ställa upp å jobba, var ganska gott å lugnt faktiskt så det var helt okej. Syrran var å kikade på torp så hon åkte med mig hem efter vi stängt. Jag öppnade bakdörren för att slänga in Malins jättetunga väska, den dörren går ej att stänga om man öppnar den på vintern. Kom på det precis när jag tryckt ner handtaget, trodde inte att den öppnats... Men det gjorde den och det märkte vi när vi var på motorvägen! Fick åka med öppen bakdörr hela vägen hem... hahaha..

Idag har jag än så länge bara ätit frukost och kikat runt lite på nätet, ska göra mig iordning å dra till simmhallen nu så..



Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0