snart slut...

Nu har jag och stoffen precis kommit hem ifrån julfirandet med släkten... Det var väldigt mysigt med julmat, julgodis gröt och glögg. Vi hade ingen "riktig" tomte så min kusin Sanne var tomte, fy fan va hon är bra på att imitera och "spela" någon annan, så jävla skön är hon!! Vi spelade även Wii Fit, pappa och farbror Jonas rockade rockrng.. har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. Tomten Sanne och rockrings rocket var sååååå jävla roligt!!! HAHAHA! 

                                                             

                                                                         Vad har jag då fått i julklapp idag!?!


* MBT-skor - Christopher
* Vattenkokare - Mamma och Pappa
* Köksvåg - Mamma och Pappa
* Kastrull - Mamma och Pappa
* Kombinerad lock - platt - vågtång - Mamma och Pappa
* Svart, lång vinterjacka - Mamma och Pappa
* Svarta stora örhängen - Malin
* Mineral kroppsglitter - Malin
* Presentkort - Alex, Flisan, Viggo
* Pengar - Farfar och Inga-Maj
* Glas ljusstakar - Sanne, Robin, Linnea




Har varit en väldigt lyckad julafton om jag får säga det själv!

Pussar till alla jag känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0