Överby..

Idag har jag och Emma varit på överby å kollat in lite kläder och annat stuff. Jag köpte en vit lite pösig tröja med svart spets och en röd trekvartsärmad tröja på Gina Tricot, Emma köpte en vit "bodytröja" på samma ställe. Jag köpte även två par örhängen på Glitter, ett utav paren ska jag nog ha på nyår tror jag. Vid ett tiden tog vi och åt lite mat på ett ställe.. Emma åt buffe med pizza och tacos typ, jag åt en räksallad. Jag skulle ha tagit buffen jag me för det enda som jag åt var räkorna, gurkan, rödlöken och pyttelite sallad. Det var även majs (gamla och hårda) och hur mycket oliver som helst (är bland det värsta jag vet) i salladen... usch..

Efter vi ätit åkte vi in till Uddevalla igen.. höll på att få bensinstopp på vägen in... Jag sa att vi nog skulle tankat innan vi åkte från trollhättan men Emma gillar ju att vara lite crazy.. hehe.. Åkte även till Torp en snabbis innan vi åkte hem.. Där köpte jag ett brunt vanligt linne och ett par svarta leggins på Gina Tricot, Emma köpte en vit vanlig t-shirt...

Nu sitter jag och Christopher och kollar på Erik och Mackan, är helt slut efter att ha tränat core, ben och gått en timma på löpbandet på gymmet..




Nu orkar jag inte skriva mer  sååå......

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0