mycket folk..

Jag och Christopher åkte till Torp förut, skulle byta lite julklappar och kolla på en jacka och skor till C. Han köpte en fin, brun jacka på Stadium och en svart tröja på InterSport. Fy va mycket folk det var på Torp, helt galet! Vi kollade inte i några mer affärer utan åkte in till stan och ICA Kvantum istället. Handlade lite smått och gott, bla grötris och saft. Gjorde nämligen risgrynsgröt precis... Christopher har varit så sugen på risalamalta (eller hur det nu stavas) i flara dagar, så nu väntar vi bara på att gröten ska kallna så att vi kan blanda i grädden och göra saftsås till. Jag tycker bättre om vanlig risgrynsgröt så jag får nog lägga undan lite till mig. gott!

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men det blir nog bara mys framför tv:n med äsklingen efter dessa två partydagar...






Ta det lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0