lucia.

Glömde änna bort att skriva något igår men... får ta det nu istället. Efter jag ätit min frukost igår åkte jag å hämtade mamma och pappa å så åkte vi ner till stan, julmarknad. Det första vi gjorde var att träffade Sanne, Linnea och Monika, som bjöd oss på papparkakor och glögg. När klockan blev halv elva så sjöng Uddevallas Luciatåg på torget (det som jag egentligen skulle varit med i).. hehe.. men de hördes inte så bra, så det var synd. Mamma och pappa köpte vitlöks kalkonkorv å jag köpte lite choklad. mmm... Det var så jävla kallt så jag förfrös nästan mina fötter. Innan jag körde hem mina föräldrar köpte vi mat på Pita, gött. Började jobba på KappAhl klockan ett och slutade fyra... När jag slutade körde jag bilen hem, Emma T kom å hämtade mig å så åkte vi ner till kyrkan. Susanna, Josefin B, Emma K och de andra i Lucian sjöng och läste "dikter" i kyrkan, Jättefint! Jag och Tuulari åkte hem till hennes föräldrar och åt pizza sen åkte vi in till stan igen, köpte kebab till C och godis. Tog det bara lugnt hemma hos oss, kollade på tv och roliga klipp på Youtube. Sen gick jag å Christopher å la oss...

Idag gick jag upp vid åtta, gjorde mannagrynsgröt och kaffe till Stoffen och yoghurt till mig. Låg å myste en stund i sängen sen gick vi upp å duschade. Nu sitter jag i soffan och skriver detta, ska sminka mig och åka till Torp och jobbet om en stund.


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0