Knäck!

Nu har jag precis gjort knäck (utan mandlar), den blev Jättegod!! Innan det var jag och Christopher på Willys å handlade grädde till knäcken och lite snacks till idag och imorgon. För då ska det bli paaaarty! Är så jävla sugen på att dricka, har inte gjort det på över en månad... ska bli så himla kul. Köpte även skumtomtar, är ju sååå gott! Fast de ska ligga framme ett tag så tomtarna blir lite hårda, då är de godast.. så det så!! Sitter hemma i lägenheten och väntar på att klockan ska bli två, ska hem till Christophers farmor och farfar o fira jul med hans släkt och familj. Förhoppningsvis blir det lite god mat också, börjar känna mig lite hungrig...
 
Hör av mig senare, om jag nu inte glömmer bort det som jag brukar var duktig på att göra.. : )




Puss o Kram Skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0