Kallt..

Usch vad kallt det är ute nu... hoppas det inte blir riktigt så kallt på nyårsafton.

Idag gick vi upp vid åtta, åt frukost och slängde i en tvätt i tvättstugan, sedan bar det av till gymmet för att träna våra ryggar. Jag tränade vaderna idag också, eftersom jag glömde bort dessa igår...

Idag har jag även varit i simhallen och simmat en timma, lite för mycket folk bara, alla "barn" har ju lov så det var en del oväsen... När jag simmat klart kom C och hämtade upp mig å så åkte vi ner till stan. Jag bytte min MBT-skor till en annan storlek, köpte även joggingbyxor, protein pulver (passion/vanilj smak) och vin till nyår. gottigt!

Nu ska jag ta mig något att äta tror jag, sen vet jag inte riktigt vad som händer..förutom att jag måste fixa tvätten...




pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0