julgrans ljus...

Är hemma hos familjen nu... Jag och mamma kom precis hem ifrån stan, för vi var tvugna att åka ner för att köpa julgransljus. Malin och jag satte i ljusen förut och det är ju inte det roligaste direkt, när vi fått i dem märkte vi att de va sönder...ååh.. De hade slut på just ljulgransljus nästan överallt så vi fick köpa ljusen som satt i en gran (en i personalen fick ta ner alla ljus från granen för vår skull) inne på ClasOlssons... Väldigt snällt!

Pappa, Malin och Johan har käkat kebab och jag å mamma åt lite räkor. Har även ätit en del choklad idag, gott var det absolut men jag känner mig väääldigt onyttig!! Anyway... Nu ska vi först ta ner den gamla slingan, sätta i den nya, alla kulor och allt glitter i vår fiiina julgran!




Längtar tills jag kommer hem till Christopher... vi ska byta julklappar efter klockan tolv inatt... Spännande eller vad!?!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0