Juldagen och Annandagen!

Vi var ju som sagt hemma hos C´s farmor och farfar för att fira jul.. eller aaa, mest för att äta egentligen.. haha.. Vi år först kalkon med potatis vid två, sen blev det julgodis, ostkaka, å vid halv sju blev det julbord. Fy f*n va jag var mätt! När klockan blev sju åkte jag och Christopher hem, han hämtade sina öl sen körde jag honom till Tureborg och hans kompisar.

Emma T kom hem till mig, jag gjorde iordning mig och sen gick vi hem till henne och började dricka. Jag kände inte av alkoholen så mycket, så vi började spela ett spel och sen slutade den kvällen som den gjorde också... Vi tog en taxi ner till stan, kommer ej ihåg vad klockan var... Emma åkte hem igen när vi precis hade kommit till stan, så jag gick in på Cheers och träffade Christopher. Var inte där så jättelänge, blev tvungen att springa ut och spy... Vi köpte pizza, skulle haft en Calzone utan skinka och med mycket ost. Jag sa: Jag vill ha en Calzone utan skinka och Jättemycket vitlök. Hann inte smaka på pizzan den natten för när vi kom hem hängde både jag och C över toaletten och sedan blev det rätt i säng med oss.. Smakade däremot på pizzan dagen efter när jag hade vaknat och.. det var Jättemycket vitlök på i allafall.. HAHA! jaja... som det kan gå..

Christopher mådde inte sååå jättebra o jag hade väl lite ont i magen, men vid två skulle vi i allafall hem till min familj och äta mat. Det blev en burgundisk (tror det stavas så) gryta, sååå jävla gott är det!! Den består typ av kött, rödvin, champinjoner och små lökar m.m. Är nog bland det godaste jag vet!

Emma T och Linda kom och hämtade mig och C på äsperöd och åkte med oss hem. C åkte hem till Niklas medans vi tjejer gjorde iordning morots- och gurkstavar med dipp plus lite annat snacks. Susanna och Johan kom hem till mig, vi fem kollade på Körslaget och drak lite.. Linda och Emma gick hem efter halva programmet, då åkte jag, susanna och Johan hem till Venus familj och fortsatte dricka där. Åkte därefter taxi ner till stan och gick in på Harry´s. Det var lagom kul, inte så mycket folk. jag drog upp till C och Cheers när klockan var runt tolv, ett eller nått. Satt å tjötade med Niklas å hade det trevligt tills nån jävla typ välte ut ett helt teuqilaglas över mig... Christopher blev vansinnig och det blev ett jävla liv med vakterna och allt...

Vid två gick jag och Stoffen hem... gick och la oss och bara myste... : )



köss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0