Julafton!

Nu är det äntligen julafton, jag och stoffen bytte ju julklappar inatt. Jag gav honom två par kalsonger och en grovstickad vit tröja, men den var för stor... Jag fick MBT-skor (sådana där som är runda under fötterna ni vet) utav C, jag är riktigt förvånad... Christopher är inte känd för att vara så påhittig men detta var ju en hur bra julklapp som helst!!

Nu har vi gjort iordning oss , sitter i soffan och kollar på Lösvikt med Robert Gustavsson, skit rolig! Snart ska vi åka hem till mina föräldrar och Malin (hon blev lite sur för att jag inte skrev med henne en annan gång, så jag får väl göra det nu då) för att äta frukost och byta julklappar... Efter Kalle Anka åker vi till mina kusiner i Forshälla och firar jul där ute...

            
Visst ser C glad ut !??? hahaha...


Vi två igen.. hemma i soffan..





Ha en mysig julafton nu allihopa!! Det ska i allafall jag ha.. : )

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0