Jul på Liseberg.

Var ju å simmade imorse, tränade även lite lätt på gymmet med C och G. Efter detta käkade vi lite å sen åkte jag och Christopher till Göteborg och Liseberg. Det var väldigt mysigt med massa ljus, låtsas snö och brända madlar... mums! Vi gick runt han i hand å kikade på alla små "stånd" som sålde allt i från honung och renkött till smycken och julgranskulor.

När vi kom hem till Uddevalla igen så åkte vi upp till Lane och Christophers pappa för att hämta bilen. Jag och Christopher åt varma mackor och olika sorters fudge med Robert och Rosa. Gott.

Nu är vi hemma igen och sitter framför tv:n... Ska nog sova snart för jag ska jobba imorgon...



           Här är lite bilder från Jul på Liseberg!

Jag o Christopher på Liseberg
Christopher och Sofie bland en massa ljus på Liseberg.

S o C
Lite suddigt men ändå fint!

liseberg   
Riktig snö? Fejk snö? (tror inte C ville vara med på detta kort...)




God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0