Igår.

Igår, onsdag var jag på sjukhuset i tre timmar... för att göra ett allergitest som tar en kvart! Segt eller vad!? Först fick jag prata med inte en utan två läkare, om mina eksem och mina allergier. Sen fick jag vänta jäääätte länge innan jag fick göra själva testet. Sköterskan droppade tolv olika ämnen på min arm sen stack hon hål i dropparna, jag fick vänta en kvart, sen blev det som myggbett på de ställena där ämnena jag var allegisk för var. Jag är allergisk för gräs, pollen, häst, hund och katt.. rooooligt...eller inte! well well... Vad gjorde jag mer igår.. Jag simmade, tränade rygg på gymmet, åkte med mamma hem å satt å tjötade med henne. Vid halv tio tiden åkte jag hem och la mig, för att få min skönhetssömn... : )


puss a`la puss

Kommentarer
Postat av: Josefin Anhuth Rydingsvärd

nä men skojar du gumman.. e du allergisk mot hund o häst också alltså? stackare! puss på dej kuzzen

2008-12-19 @ 22:38:41
Postat av: Sofie Andersson

mmm.. jag vet inte roligt inte roligt! pusspuss

2008-12-20 @ 08:12:24
URL: http://sofieanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0