Idolfinal.

Idag gick jag till simmhallen runt sju imorse... å vad mötte mig inne vid bassängen om inte ett litet luciatåg. Helt mörkt, tyst, stilla, kaffe o pepparkakor och sång... kan det bli bättre!? Simmade en timma sen bar det av hemmåt för den dagliga yoghurtfrukosten. mums.

Vid tio hade jag tid hos Cia  Classic Care för slingning av min "utväxt". Den syntes inte så jättemycket men det blev jättebra, fräschare och snyggare färg. Kikade lite på stan, handlade mat på ICA Kvantum, gick hem och lagade tacos precis lagom till C kom hem från jobbet. Efter detta mötte vi upp Georg å drog till gymmet för lite workout.

Mätta och goa efter en jättegod plankstek och popcorn (såklart) har vi sett på Idol. Väntar spänt på resultatet... Försöker nu tjata med mig Stoffen ner till stan på en promenad (vill ha Dumle lakritskolor) hehe... Får se om jag lyckas eller ej!?!



KEVIN vs ALICE ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0