fuck..la

Idag har jag jobbat, var bara fem timmar men gu va mycket folk det var på Torp, kaos! Som tur va var jag på lagret hela dan, så jävla gott.

När jag kom hem från Torp kom Emma hem till mig å C. Jag käkade tacos å Christopher hade hämtat hem pizza till sig själv. Lite innan fyra gick jag och Emma till strandpromenaden för att gå med i rekordfackeltåget... Det var väldigt mysigt men kallt, mycket folk och mycket facklor. Jag och Emma betedde oss som värsta käringarna, skiträdda för att någon skulle bränna upp något... eller rättare sagt vårt hår!! Nu sitter vi hemma hos mig å mölar i oss naturgodis, marabou med luftbubblor, morotsstavar o gurkstavar och dipp. mmm... Men nu ska jag hjälpa Emma med en grej här så jag kan inte skriva mera just nu... Skriver mer senare inatt eller imorgon...


       Här är bildbeviset på att vi faktiskt gick fuck..eltåget...

soe      
     Inte så jääääätte bra kvalitet på bilderna kanske.. haha..



"crem de´la crem a`la edgar"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0