fredag.

Jag har kommit på att det inte har blivit lika många inlägg som det blev de första veckorna.. hmn.. kanske beror på att jag jobbat en del och helt enkelt inte orkat skriva nått när jag kommit hem eller kanske beror det på att datorn är såååå seg!?!

Idag trodde jag att jag skulle vara ledig så jag gick till simmhallen lite senare än vanligt... men ack så fel jag hade.. Anneli ringde mig vid halv tio och frågade om jag kunde jobba idag me och det klart jag ställde upp på... Så nu har jag precis kommit hem, jobbade 11-17.

Sitter framför datorn och väntar på att Christopher ska komma hem från Georg... ska nämligen skjutsa (eller hur det nu stavas) mamma ner till mortens och vill helst inte åka själv. Får se om det kommer någon gäst hem till mig ikväll... då blir det kanske räkor och Idol!?!  



På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0