dan före dan före dopparedan...

Ja.. nu är det bara två dagar kvar...iii...

Imorse vid halv sjutiden gick jag till gymmet för att pomenera en timma på bandet. Jag vägde mig också på gymmet, trodde jag hade gått upp några kilo så onyttig jag varit de senaste två månaderna.. men jag hade gått ner 1.2 kg istället!! wiii... Jag har gått ner ca 15 kg sen jag vägde som mest för fyra-fem år sedan... men om man kollar på det senaste året har jag gått ner 7 kg!!!!! Fy fan va jag e bra!!

Nu har jag precis sminkat mig och målat mina naglar rödglittriga...fint! Väntar på att klockan ska bli halv tio så Christopher kan köra mig till jobbet. Jobbar 10-16 idag, sen kommer Emma ut till Torp å så ska vi kolla på lite christmas presents. Kul!

Men nu måste jag sluta för jag har inte tagit på mig kläder än.. såå..



Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0