Bara en dag kvar..

Bara en dag kvar till julafton! Ska bli sååå spännande...

Anyway.. Jag är så jäkla förbannad, skrev värsta långa inlägget igår och tror du då inte att allt försvann preis när jag skulle publicera det. Sååå störande! Men jag kan ju kanske försöka skriva vad jag gjorde i går nu då...

Jobbade mellan tio och fyra igår på Kappahl, så jävla mycket folk så det är osant, fast sant. = ) När jag slutade kom Emma ut till Torp. Vi gick och tjötade och kikade runt nån timma eller så... Jag köpte julklappar till C´s parents och hans ena bror, min systeryster och till älsklingen. Hoppas de blir uppskattade!

På kvällen satt jag och Christopher å åt risgrynsgröt (som jag gjorde helt själv!!), Christopher drack vinglögg med mandlar och russin, jag drack te med honung (jag gillar bara saftglögg) och kollade på Jeff Dunham på tv, den mannen är verkligen sååå jävla rolig!!!

Mitt i allt detta ringde C´s mamma och berättade att Christophers bror hade fått ett slagskott rätt på käken på hockeyträningen.. å frågade om vi kunde hämta henne i Bokenäs och åka med henne till Näl. Vi kom till Näl ganska sent på kvällen och var inte hemma igen förrän halv ett på natten. Lilla gubben säger jag bara... Käken var bruten rätt av på ett ställe och munnen var helt bodig. Ingen rolig jul det inte... Tyckte så fruktansvärt synd om honom!


Men men... idag är en ny dag..

Har än så länge bara varit på jobbet. Jag slutade lite tidigare än vad jag egentligen skulle gjort, mådde så jävla dåligt.. usch.. ont i huvudet, kallsvettig, skakig och sån jäkla växtervärk i ena knät.

Nu sitter jag framför datorn och väntar på att C ska komma hem (han är ute på promenad med Georg och Casper). Ska nog gå å lägga mig och vila en stund tror jag. Så jag är pigg och mår som jag ska imorgon!



hugs and kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0