åhh inte igen..

Igår... Jag vet, jag har en tendens till att skriva mina inlägg dagen efter... men jag glömmer eller hinner helt enkelt inte att skriva något vissa dagar, å då är det ju väldigt bra att man har en morgondag!

Det hände iof inte så mycket roligt igår.. skulle jobbat mellan 15.15 och 20.15 men två personer har blivit sjuka på jobbet så jag fick avbryta tvättiden jag hade igår och börja jobba vid 12.20 istället. Det var en bra dag igår på KappAhl, den gick relativt snabbt och jag fick hålla på med lite olika saker och inte bara stå i kassan hela dan. Skönt! När jag slutade åkte jag hem til familjen på Äsperöd, käkade popcorn (ovanligt!? eller kanske inte..) med Malin, Johan, mamma och pappa å kollade på Medium. När klockan var något i elva var jag hemma på Timmermansgatan igen, slog på tv:n och kollade på en tv-reklam för en produkt (Vitaepro) som de säljer på mammas jobb, Vitaelab. Sen la mig mig i rentvättade lakan (mysigt) med min sötnos för att zZzova.

Nu däremot (idag alltså) har jag slängt i en tvätt (fick ju fortsätta tvätta idag eftersom jag var tvungen att jobba igår) och ska nu bege mig till badhuset för att få min dagliga motion! Såååå...



Later...

Kommentarer
Postat av: elin kindslätt

nemen tja! nu har jag hittat hit! alla e ju typ sjuka nu.... ork... skönt med ny tvättade lakan i vilket fall! =)

2008-12-19 @ 11:28:36
URL: http://elin.kindslatt.blogg.se/
Postat av: Sofie Andersson

Jajemensan.. mysigt värre! :)

2008-12-19 @ 12:51:00
URL: http://sofieanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0